+420 775 466 229 info|@ceskytoolbox.cz

FAQ – výběr z častých dotazů

Vyhledávání v rámci častých otázek

Sortiment

Je možné do vašeho výdejního automatu zařadit i nástroje jiných výrobců?

Ano, skladba sortimentu ve výdejním automatu může být pokryta od široké škály dodavatelů. Ve všech variantách výdejního systému ceskytoolbox je možno provozovat kompletně osazeno vašimi nástroji.

Je systém vhodný pro pokrytí naší spotřeby a různorodosti i s možností rozšíření do budoucna?

Ano, vzhledem k tomu, že vyrábíme Toolboxy na míru, je možno vyhovět i velmi specifickým požadavkům zákazníků. Prvně pořízený Toolbox (tzv. MASTER – nejčastěji jako zásuvkový automat) pak může řídit další podřízené Toolboxy (tzv. SLAVE) a ty mohou mít podobu skříňového (CABINET) nebo třeba boxového typu (LOCKER).

Je možné naskladňovat nástroje našimi pracovníky?

Ano, předností našeho systému je snadná a rychlá obsluha. Je to výchozí stav – Vaše nástroje = Vaše možnosti správy.

Řízení zásob

Je automatický systém upozorňování na docházející nástroje součástí řešení?

Ano, součástí je pokročilý reportovací systém včetně možnosti sledování pomocí desktop aplikace. Systém obsahuje osvědčenou víceúrovňovou kontrolu nastavení limitů naskladnění.

Je možné nástroje ze systému půjčovat a následně vracet?

Ano, významným benefitem naších automatů je možnost vracet zapůjčené položky, sbírat nástroje k repasi apod. Jednotlivá oprávnění lze definovat k uživatelům i skupinám.

Jak je řešena logistika otupených nástrojů?

Systém umožňuje naskladňovat jak nástroje „K repasi“ – určené k ostření či renovaci, tak nástroje již repasované s následným optimalizovaným výdejem (nejprve ostřené, pak nové) dle nastaveného oprávnění.

Je k dispozici nějaký druh virtuálního skladu nástrojů? (Sklad umístěný mimo výdejní automat?)

Ano, je k dispozici kompletní skladové hospodářství.

Záruka a servis

Jaká je záruka? Jaké jsou servisní podmínky?

Standardně poskytujeme zákonnou záruku s možností rozšíření. Servisní poplatek kryje i práci a čas na výměně součástí poškozených uživatelem (nad rámec záruky).

Je možnost rozšíření záruky?

Nejčastěji pořizované je 3leté rozšíření na řídící jednotku výdejního automatu. Je možnost prodloužené záruky až na 5 let.

Za jak dlouho jste schopni řešit problém?

Prakticky okamžitě, protože poskytujeme tříúrovňovou podporu, kde je součástí i online vzdálená podpora. Manuální servisní mód je dostupný okamžitě, takže není ohrožena výroba z důvodu závažné poruchy. Standardní servisní zásah je realizován do 48 hodin (za příplatek je možno i do 24hodin).

Ceny

Kolik vaše řešení stojí?

Naše řešení startuje již na příznivé hranici 99 tisíc Kč. Možností je však mnoho a tedy i pořizovací ceny se liší. Potřebujeme bližší specifikaci Vaších požadavků (zejména variantu), ze které může vzejít požadovaná cena. 

Bylo by možné zaslat přibližný cenový odhad? Abychom věděli, „kde přibližně se pohybujeme“?

Ano, po upřesnění zvolené varianty.

Je nějaký pravidelný měsíční poplatek? Pokud ano tak kolik?

Odvíjí se o konkrétní zvolené varianty toolboxu a je volitelný. Více součástí komplexní nabídky.

Doprava a termín dodání

Jaký je termín dodání systému od objednání?

Dle zvolené varianty 2-12 týdnů. Typové či předváděcí modely skladem obratem.

Musím si zajistit vlastní dopravu?

Dopravu realizujeme my.

Technické specifikace

Jaká je zástavbová náročnost systému?

Dle zvolené varianty, nejčastěji zásuvkový automat s podstavou o rozměrech 800x800mm (výška dle varianty).

Na místě nemám Ethernet přípojku ani WIFI, je možnost připojit přes LTE modem?

Ano, je. Sice nejlepší bezdrát je kabel 🙂 , ale i tak mezi podporované typy datové komunikace patří: LAN, wifi i mobilní data.

Co se stane když vypadne síťové připojení?

Toolbox můžete používat bez ohledu na stav přípojení k síti internet. Synchronizace sice probíhá Online, ale Toolbox funguje díky lokální databázi i v režimu Offline a jednoduše po obnově připojení provede zbývající synchronizaci. Takže po čas výpadku připojení nebudete mít možnost podívat se na „online“, ale pouze na historická data.

Co v případě výpadku elektřiny?

V případě výpadku sítě 230V je možno dokončit proces výdeje či příjmu díky záložnímu zdroji UPS, který bývá samostatně u zásuvky zákazníka. V případě delšího výpadku se předpokládá, že ani výrobní stroje nebudou v provozu. Pokud se jedná o lokální výpadek (např. jen v hale, kde je automat), lze řešit snadným přesunem automatu nebo manuálním výdejem v servisním módu. Vaše nástroje tedy nezůstanou uvězněné v automatu 🙂

SW integrace a napojení

Je možno propojit s naším ERP?

Ano, díky komunikačnímu rozhraní je napojení možno prakticky na jakýkoliv systém.

Nenašli jste odpověď?